سوره :
الرعد
آیه شماره :
13
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الاسراء
آیه شماره :
44
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
النور
آیه شماره :
36
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
النور
آیه شماره :
41
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الحشر
آیه شماره :
24
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
الجمعة
آیه شماره :
1
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.
سوره :
التغابن
آیه شماره :
1
ریشه کلمه :
سبح
فعل :
تسبيح
معنی :
تنزيه و تقديس خداوند، حمد و ستايش، عيادت و پرستش،
«سبحان الله» منزّه بودن خداوند، گاهى براى تعجب است
توضیح :
قرآن مجيد صراحت دارد در اينكه همه موجودات عالم خدا را تسبيح مىكند و حمد مىگويد و نيز در تمام آنها شعور و درك و نوعى علم هست.